اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردمی: سرنوشت بیمارستان نیمه‌تمام مهدی‌شهر

فارس من| آغاز محوطه‌سازی بیمارستان مهدی‌شهر/ مسؤولان یک روز در میان به بازدید می‌روند

پیگیری‌های خبرگزاری فارس از سرنوشت بیمارستان نیمه‌تمام مهدی‌شهر نشان می‌دهد که محوطه‌سازی این بیمارستان آغاز شده و مسؤولان یک روز در میان به بازدید و سرکشی از پروژه می‌روند.

فارس من| آغاز محوطه‌سازی بیمارستان مهدی‌شهر/ مسؤولان یک روز در میان به بازدید می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، گلایه‌ای درباره «سرنوشت بیمارستان نیمه‌تمام مهدی‌شهر» مطرح کرده‌اند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تصریح کردند که «بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر که استارت آن به گفته مسؤولان، در سال 1380 زده شد و قرار بود در قالب یکی از پروژه‌های «مهر ماندگار» در دولت دهم عملیاتی شود، همچنان نیمه‌تمام مانده است.

بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر یکی از پروژه‌هایی است که خود سال‌هاست در کما به سر می‌برد؛ به گفته فرماندار مهدی‌شهر، ساخت این بیمارستان در سال 1380 در زمینی به مساحت چهار هکتار با زیربنای حدود یک هزار مترمربع آغاز شده است.

اواخر سال 1390 بود که دولت دهم طرح «مهر ماندگار» را با هدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های عمرانی کشور تصویب و اجرایی کرد و بر اساس این طرح باید کارهای نیمه‌تمام و پروژه‌های جدید به ارزش بیش از 160 هزار میلیارد ریال که شامل بالغ‌بر 900 پروژه در حوزه‌های مختلف همچون مسکن مهر، ساخت آزادراه، ساخت نیروگاه، احداث بیمارستان، سدسازی و ... بود، کامل می‌شد.

بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر یکی از این پروژه‌ها بود که از سوی دولت دهم پیگیری شد و تا امروز برای آن، میلیاردها تومان هزینه شده و برآورد هزینه تکمیل این پروژه نیز بسیار بالاست»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع و پاسخ به این مطالبه پرداخته است.

حسین دهقان، سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره روند ساخت بیمارستان مهدی‌شهر اظهار داشت: پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان مهدی‌شهر بر عهده اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان قرار دارد.

وی تأکید کرد: پروژه بیمارستان مهدی‌شهر به مرز پیشرفت فیزیکی 70 درصدی رسیده است.

دهقان با اشاره به اینکه استارت محوطه‌سازی بیمارستان مهدی‌شهر زده شده است، تصریح کرد: پیمانکار مشغول انجام محوطه‌سازی این پروژه و کار به‌خوبی در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه ساختمان‌های جنبی بیمارستان مهدی‌شهر هم در حال ساخت و تکمیل است، اضافه کرد: مراحل نازک‌کاری و سفیدکاری و این قبیل کارها هم در حال انجام بوده و بعضی از پنجره‌ها نصب شده است.

دهقان با تأکید بر اینکه همکاران ما یک روز در میان از پروژه بیمارستان مهدی‌شهر بازدید دارند، اظهار کرد: گزارش‌های لازم به ما ارائه می‌شود و روند کار با نظارت‌های ما خوب است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول